top of page
Konkurs!
Tagi:
Nie ma jeszcze tagów.

WYNIKI KONKURSU!

Na początku muszę Was przeprosić, ponieważ wyniki miały być wczoraj... Niestety nie dałam rady przez to, że calutki dzień byłam na uczelni. Ale co się odwlecze, to nie uciecze, jak mówią :)

Na początek pokażę Wam moją "komorę mieszającą " :D Oto ona. Czyż nie jest urocza? :)

W konkursie wzięło udział 14 osób. Oczywiście wszystkim serdecznie dziękuję za uczestnictwo! Jak obiecałam, osoby, które udostępniły baner, mogły liczyć na podwójne losy.

Dobra, nie przedłużając, osobą, która wygrywa główną nagrodę jest Sylwia ze skrzynkapelnawrazen.blogspot.com. Serdecznie gratuluję!

Natomiast uczestniczką, która najbardziej urzekła mnie swoim uzasadnieniem jest Pasażerka :)

Gratuluję Wam dziewczyny, już do Was piszę i jeszcze raz dziękuję wszyskim za udział! Nie przegapcie kolejnych konkursów, bo parę mam w zanadrzu :)

bottom of page