top of page
Konkurs!
Tagi:
Nie ma jeszcze tagów.

Z ostatniej chwili, czyli co znalazłam dziś w skrzynce :)

Dosłownie przed chwilą otworzyłam swoją skrzynkę i stwierdziłam, że muszę pokazać Wam jej zawartość :) Co oczywiście nie oznacza, że nie będzie cyklu o Górnym Śląsku ;) Niestety jak narazie moja blogowa aktywność jest mocno rozciągnięta w czasie... Ale robię wszystko by to zmienić i mam nadzieję, że moje posty będą stopniowo pojawiać się częściej :) Ale nie przedłużajmy!

Zacznę od podziękowania dla Sary, od której otrzymałam pocztówki ze sklepu Polska Pocztówka - nagrodę, którą udało mi się zdobyć w konkursie organizowanym przez Sarę. Serdecznie Ci dziękuję! Po cichu miałam nadzieję, że otrzymam zestaw z kluskami śląskimi :D Pocztówki naprawdę są świetne. Błyszczace, ładnie wykonane i mają duzo ładniejsze kolory niż u mnie na zdjęciu ;) Dołączam do fanów sklepu Polska Pocztówka i serdecznie polecam :)

Aa zapomniałabym :) Sara, chyba czytasz w moich myślach, bo kombinowałam od paru dni jak zdobyć ostemplowany znaczek z Krainy Lodu dla mojej penpalki :D

Jeszcze raz dziekuję no i oczywiście zapraszam do Sary :) (http://sawatka.blogspot.com/)

Co do mojej drugiej przesyłki, pozwolę sobie na kolejną małą reklamę. Parę dni temu znalazłam ogłoszenie pewnej Pani na olx.pl( mieszkającej zresztą niedaleko mnie), która ręcznie przyozdabia papeterię. Od razu się zakochałam i teraz jestem w posiadaniu dwóch pięknych kompletów papeterii <3

Pani Maria sprzedała mi jedną papeterię, którą miała już gotową i jedną wykonała na zamówienie (na obie czekałam niespełna 2 dni). Pierwsza z nich, z cyrkowcami od razu skradła moje serce :)

Drugą na moją prośbę Pani Maria przyozdobiła wzorami folklorystycznymi. Tę widzę dopiero dziś, ale też strasznie mi się podoba :))

Przyznam, że od kiedy znalazłam penpalki, szukałam ładnej papeterii. Chyba właśnie znalazłam i z pewnością zostanę stałą klientką Pani Marii :))

Co Wy o niej sądzicie? :) Wysyłacie listy czy może jedynie pocztówki? :) Oczywiście chętnym dam namiary na Panią Marię :)

Pozdrawiam i życzę powodzenia tym, którzy dziś zaczęli nowy rok szkolny oraz studentom, których czeka "kampania wrześniowa". Głowa do góry i do przodu! :)

bottom of page